Menu
Košarica

Torbica za električni skiro Wozinky

Torbica za električni skiro Wozinky
Torbica za električni skiro Wozinky
Torbica za električni skiro Wozinky
Torbica za električni skiro Wozinky
Torbica za električni skiro Wozinky
Torbica za električni skiro Wozinky
Torbica za električni skiro Wozinky
Torbica za električni skiro Wozinky
Torbica za električni skiro Wozinky
Torbica za električni skiro Wozinky
Torbica za električni skiro Wozinky
Popularno! -23 %
Torbica za električni skiro Wozinky
Torbica za električni skiro Wozinky
Torbica za električni skiro Wozinky
Torbica za električni skiro Wozinky
Torbica za električni skiro Wozinky
Torbica za električni skiro Wozinky
Torbica za električni skiro Wozinky
Torbica za električni skiro Wozinky
Torbica za električni skiro Wozinky
Torbica za električni skiro Wozinky
Torbica za električni skiro Wozinky
Torbica za električni skiro Wozinky
26.99€
34.99€
Brez DDV: 22.13€
  • Zaloga: Na zalogi
  • Šifra: 1056 4L 1087 3L 1086 2L

Razpoložljive možnosti

Wozinsky vodoodporna torba za na balancoj za skiro, Xiaomi Mijia Electric Scooter Ninebot itd. WSB2BK

Torba za skiro je izdelana iz praktične in odporne najlonske tkanine 600D, notranji poliestrski material EVA pa vrečko ne olajša oblikovanja in obnovi obliko, je odporna proti vlagi in trpežna

Hladno stisnjen trdi postopek ohišja, izjemno lahek, odporen na padce, popolnoma se ujema s kovinsko teksturo različnih barvnih skuterjev ali koles

Obleka za shranjevanje vašega polnilnika za skiro, mobilnega telefona, varnostne lučke, kompleta za popravilo in drugega kompleta za prvo pomoč itd. Oblikovanje je obešeno na sprednjem ročaju skiroja, prikladno za shranjevanje torbe, ko greste ven.

Po potrebi torba na krmilu ali naramnica. Na zaponko lahko pritrdite zaponke na obeh straneh skozi zapirala. Lahko pa izvlečete nastavljiv trak za nadaljevanje

Čarobne trakove lahko nastavite po dolžini, pri nočni vožnji se izogibajte blokiranju osvetlitve. Klasificiran dizajn shrambe, mrežasti žep znotraj, da se stvari ne premikajo in poškodujejo dragocenosti, kot je mobilni telefon.

Primerno za XiaoMi Mijia M365 / M365 Pro; Skuterji Ninebot Segway ES1 / ES2 / ES3; Razor E300S / E90 / E Prime; Swagtron EB-5 Pro / EB-7

Tehnična specifikacija 2L:

  • Blagovna znamka: Wozinsky.
  • Tip: Scooter Bag
  • Velikost: 24 x 12 x 9 cm
  • Teža :: 181 g
  • Kapaciteta: 2 l

Tehnična specifiacija 3L:

  • Blagovne znamke:Wozinsky
  • Tip: Scooter Bag
  • Velikost:29,5 x 15,8 x 11 cm
  • Teža: 255g
  • Kapaciteta 3L

Tehnična specifikacija 4L:

  • Material: EVA
  • Velikost: 30,5x 16,5 x 14 cm 
  • Teža: 330g
  • Kapaciteta 4L

Komplet vsebuje:

  • 1 x torba za skiro

Drugi predmeti niso vključeni!












Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (Uradni list RS, št. 73/03). Seveda je možno, da se garancija nudi tudi prostovoljno za dodatne izdelke oziroma storitve.

V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva:

  • Brezplačno odpravo napake
  • Če odprava napake ni možna v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za novi brezplačen izdelek


Na kaj mora biti pozoren prodajalec pri uveljavljanju pravic iz naslova garancije in stvarne napake s strani potrošnika:

  • Prodajalec mora biti obveščen o napaki v navedenih rokih (potrebno je pisno obvestilo s strani potrošnika), če imate le ustno obvestilo, bo le to potrošnik zelo težko dokazoval
  • Potrošnik mora priložiti originalni račun ter garacijsko izjavo.
  • V pisnem obvestilu mora potrošnik natančno opisati napako  
  • Naprava mora biti v originalni ebalaži, ter v primeru da gre za razne strojčke kot pripomočke za kadilce, mora biti očiščena v nasprotnem se zaračuna strošek čiščenja v znesku 15 €
  • Prodajalec mora imeti priložnost, da stvar pregleda in oceni morebitno napako
  • Potrošnik mora navesti zahtevo, kaj želi iz uveljavljanja
  • Potrošnik dostavi artikel na naslov prodajalca osebno ali po pošti.
  • Prodajalec mora nujno odgovoriti potrošniku v roku 8 dni - tako v primeru, če ugodite zahtevi kot tudi v primeru, če se ne strinjate z uveljavljanjem napake oziroma garancije

Dokler ne poteče rok 8 dni od pisnega uveljavljanja zahtevka s strani potrošnika, ni kršitve, zato tudi potrošnik ne more uveljavljati pravic Preko TIRS ali sodišča.

Zavezujemo se, da bomo blago oziroma storitev dostavili v dogovorjenem času. Rok za dostavo naročenih izdelkov je 1-8 dni od datuma prejema naročila.

Stroški dostave so zaračunani po ceniku GLS-a in jih krije naročnik oz. kupec.

Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili na naslov, katerega ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku, priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Práv tako priporočamo, da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z Vami o načinu dostave. 

V primeru, da NE želite, da vam izdelek dostavimo na vaš naslov pa si lahko na spletni strani GLS Slovenije izberete tudi eno izmed parcel Shop enot v kateri lahko paket prevzamete sami (poštno Ležeče). Vse kar potrebujete napisati v polje s podatki za dostavo je vase  ime in priimek,ter naslov izbrane Parcel Shop enote.

Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali  s kreditno / debetno kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam  bodo zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43% od zneska odkupnine, za katero vam  bo GLS kurir izdal račun.

V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com). Na navedene kontaktne Informacije se lahko obrnete in naročite ponovno dostavo paketa na vaš naslov ali pa se dogovorite, da vam paket dostavijo na drugi naslov (Kjer boste v času dostave dosegljivi).

Po vasi želji se lahko z GLS-jem dogovorite tudi za dostavo paketa v vam najbližji Parcel Shop (paketno TRGOVINO) Kjer lahko paket prevzamete sami ob predložitvi številke psketa in osebnega dokumenta.

Cenik dostave paketov na območju Slovenije
Teža paketa - Cena v EUR

  • Paket do 2kg: 3,99€
  • Paket do 5kg:  6,00€

Cenik dostave paketov na območju EU

Teža

Slovenija

Sosednja Evropa

Centralna Evropa
Bližnja Evropa
Daljna Evropa

Paket do 2kg

3,99€
11,00€
17,00€
20,00€
30,00€
Paket do 5kg
6,50€
18,00€
29,00€
35,00€
55,00€


  • „Sosednja“ Evropa: Slovaška, Avstrija, Češka, Italija, Madžarska,Hrvaška
  • „Centralna“ Evropa: Nemčija, Poljska, Belgija, Nizozemska, Luksemburg
  • „Bližnja“ Evropa:  Danska, Francija, Velika Britanija, Irska, Romunija, Bolgarija
  • „Daljna“ Evropa: Španija, Portugalska, Švedska, Finska, Estonija, Litva, Latvija


Vse navedene cene vključujejo DDV.

S 1.4.2019 bo partner GLS-a, PETROL pričel v vseh svojih poslovalnicah dodatno zaračunavati storitev vročanja paketa kupcu (0,45 €) in storitev obdelava odkupnine (1,05 €) tudi prejemnikom GLS paketov. Za vročitev paketa brez odkupnine, bo tako potrošnik plačal 0,45 €, za vročitev paketa z odkupnino pa 1,50 €. Znesek velja za vsak posamezni vročeni paket.

Ker želimo kupcem, ki bo prevzel paket na bencinskem servisu PETROL, povrniti vsaj del ali še malo več tega dodatnega zneska, smo pripravili dobropise v vrednosti 1,00 € v obliki kode za popust pri pošiljanju paketov za vsak paket, ki ga bodo prevzeli na PETROL-u. Koda za popust je GLS številka paketa. Potrošnik jo vpiše v GLS spletni trgovini: Posljipaket.si. Koda je veljavna za eno naročilo v roku enega meseca.

V kolikor kupec naročenih izdelkov, ki so poslani s plačilom po povzetju ne prevzame, in so po preteku čakalnega roka na depoju (8 dni) vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. Kupec je v primeru neprevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja artiklov podjetju, saj pogodbe - naročila ni prekinil.

V primeru neprevzema se primer preda pravni službi, ki bo po našem pooblastilu nadalje urejala izplačilo in izterjavo nastalih stroškov in škode. V primeru, da ste naročili blago ter ga nameravali plačati po prevzemu, niste pa ga prevzeli, lahko naslednje naročilo dobite samo v primeru če plačate vnaprej in poravnate vse stare obveznosti.