Garancija
Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna
garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda
garancija za brezhibno delovanje (Uradni list RS, št. 73/03). Seveda je
možno, da se garancija nudi tudi prostovoljno za dodatne izdelke oziroma
storitve.
V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva:
- Brezplačno odpravo napake
- Če odprava napake ni možna v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za novi brezplačen izdelek
Na kaj mora biti pozoren prodajalec pri uveljavljanju pravic iz naslova garancije in stvarne napake s strani potrošnika:
- Prodajalec mora biti obveščen o napaki v navedenih rokih (potrebno je pisno obvestilo s strani potrošnika), če imate le ustno obvestilo, bo le to potrošnik zelo težko dokazoval
- Potrošnik mora priložiti originalni račun ter garancijsko izjavo.
- V pisnem obvestilu mora potrošnik natančno opisati napako
- Naprava
mora biti v originalni embalaži, ter v primeru da gre za razne strojčke
kot pripomočke za kadilce, mora biti očiščena v nasprotnem se zaračuna
strošek čiščenja v znesku 15 €
- Prodajalec mora imeti priložnost, da stvar pregleda in oceni morebitno napako
- Potrošnik mora navesti zahtevo, kaj želi iz uveljavljanja
- Potrošnik dostavi artikel na naslov prodajalca osebno ali po pošti.
- Prodajalec
mora nujno odgovoriti potrošniku v roku 8 dni - tako v primeru, če
ugodite zahtevi kot tudi v primeru, če se ne strinjate z uveljavljanjem
napake oziroma garancije
Dokler ne poteče rok 8 dni od
pisnega uveljavljanja zahtevka s strani potrošnika, ni kršitve, zato
tudi potrošnik ne more uveljavljati pravic Preko TIRS ali sodišča.